Lapaj szerint

Lapaj szerint

A Tour de France-ról tíz percben

2 komment 2013. július 12. 17:02 - Lapajszerint

Nyilván kevesen tudják rólam, hiszen már több mint tizenöt éve nyugdíjban vagyok, hogy egykoron (Népsportos koromban, majd az MTV-nél és az Eurosportnál is), a kerékpározás is a kedvenc sportágaim közé tartozott, és nem csak írtam róla (sokat), hanem még az olimpiáról is közvetítettem, már 1968-ban, Mexikóból is.

Mindezt nem azért írtam most le, hogy fényezzem magam, hanem azon egyszerű oknál fogva, hogy magyarázzam, "hogyan kerül a csizma az asztalra", azaz, ez bájos, szakszerű, és a Tour de France kerékpárversenyről minden lehetséges tudnivalót magában foglaló és tömör egyszerűséggel elmagyarázó kis film éppen az én oldalamra.
Hát ezért. Mert a bringa csodálatos, és a bringa "mindig kéznél van", hogy Peterdi Pali barátomat plagizáljam, aki kitalálta azt az örök érvényű mondatot: "Fuss, mert a láb mindig kéznél van!"
A bicikli is!

eredetileg egyébként itt találtam: http://magyar.mashkulture.net/2013/07/11/egy-rovid-animacio-a-tour-de-francerol/

A bekapcsolható magyar nyelvű feliratot pedig egy kedves olvasómnak, Serbán Richárdnak köszönjék, ezt teszem én is.

A bejegyzés trackback címe:

https://lapajszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr225402164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serbán Richárd 2013.07.16. 23:07:58

Tisztelt Lapaj,

az Ön közvetítésein és Forma-1 sztorik könyvein nőttem fel, így igazán örömteli volt számomra, hogy a fenti bejegyzésével egy újabb, hozzám közel álló sportról derült ki, hogy az Ön számára is az :)

Elkészítettem a videóhoz a magyar feliratot, amelyet itt lehet megtekinteni: www.youtube.com/watch?v=0QBvYV2rHxE

Remélhetőleg lesznek olyanok, akik az angol nyelv ismeretének hiánya, vagy a francia anyanyelvű narrátor erős akcentusa miatt hasznosnak találják majd.

Üdvözlettel,
Serbán Richárd

Lapajszerint 2013.07.16. 23:52:10

Kedves @Serbán Richárd: Fantasztikus dolog az internet, és fantasztikus, hogy vannak ilyen lelkes emberek, mint Ön. Köszönöm, a többi olvasó nevében is, biztos vagyok benne, hogy sokaknak válik ezzel igazán teljessé az élmény. Lecserélem a linket a posztban, Üdv, L.
süti beállítások módosítása